AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
El proper 11 de juny a les 18h, la Sala Cultural de Caldes d'Estrac acull la xerrada "Educar amb humor" a càrrec de Carles Capdevila, periodista i llicenciat en Filosofia, que actualment és Director del diari ARA i professor de Comunicació de la Universitat de Barcelona.
Segons comenta el mateix Capdevila, a més de la seva professió, és un «aficionat a l’educació» i, en aquesta trobada la seva premissa és així de clara: «educar és comunicar però, per arribar als nostres interlocutors, cal fer-ho amb humor.»
D'aquesta manera la xerrada “Educar amb humor”, es planteja com un monòleg aparentment divertit i informal però a l'hora amb una vessant més profunda on s'analitza el rol de les mares i els pares i les relacions amb els fills. Una interessant conferència on Capdevila posarà exemples de la seva pròpia experiència com a pare de 4 fills.
La xerrada, organitzada des de l'Àrea d'Ensenyament de l'Ajuntament de Caldes serà d'accés lliure a tots els que vulguin assistir.