AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
El proper dissabte 4 de juny la guingueta restaurant Solstici, en col•laboració amb el Cor Country i l'Ajuntament de Caldes d'Estrac, organitzen una trobada dirigida als amants del Country.
Per primer cop la plaça de les Barques es transformarà en una pista de ball americana on sonaran les cançons més populars d'aquest gènere musical on han destacat cantaautors tan coneguts com Johnny Cash o Patsy Montana. Més recentment, cantants de gran popularitat com Taylor Swift, s'han deixat seduir també per aquest estil.
La festa començarà a les 19h i contarà amb una experta en el Country que coordinarà el ball donant les consignes generals.
Des del restaurant el Solstici, principal impulsor de l'esdeveniment, expliquen que l'objectiu és el d'organitzar una nit country a la setmana durant el mes de juny a la mateixa guingueta.