AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
La Brigada Municipal ha reprès aquest any les tasques de poda de l’arbrat de tot el municipi, per tal de minimitzar despeses ja que els darrers anys s’ havia contractat un empresa externa.
Aquesta tasca es durà a terme en diverses fases. Aquestes setmanes s'està realitzant una primera fase de poda de les moreres del parc del Molí i de les escoles. Les feines de poda s'hauran de compaginar amb la col•locació de l’ enllumenat de Nadal que també coincideix amb les mateixes dates.
Finalitzada la primera fase, s'iniciarà la segona part de la poda que engloba els plataners de la Riera, el carrer Santa Teresa i per acabar es podaran totes les moreres restants. Per poder desenvolupar bé aquesta tasca i fer-la amb la seguretat que requereix s'han renovat les eines de la brigada.
Cal destacar que l’esporga de l’arbrat viari al municipi es realitza per aconseguir i mantenir un desenvolupament adequat de l’arbre i un estat saludable, de manera que tingui una estructura correcta i evitar caigudes de branques que puguin causar danys a persones o béns. A més, l’esporga també permet evitar interferències entre la copa i els vianants, edificis i instal•lacions de serveis.