Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Els equips d'Handbol del Llavaneres – Caldes d'Estrac comencen un 2017 ple d'expectatives
El sènior masculí , líder de grup, aspira a l'ascens abans que finalitzi la temporada

20170128_Jornada28g_v2.jpgDesprés de que el passat 9 de desembre l'àrea d'Esports de l'Ajuntament de Caldes d'Estrac signés un conveni amb el Club Esportiu Llavaneres Maresme per fomentar l'handbol a Caldes d'Estrac, aquest 2017 els equips d'Handbol del Llavaneres-Caldes d'Estrac inicien l'any amb força, convençuts de que el treball realitzat durant el 2016 servirà per continuar consolidant-se aquest any.

L'equip sènior masculí, lidera la 3a Catalana amb una posició destacada que de ben segur el durà a l'ascens abans de que finalitzi una temporada plena d'encerts i en el que no han perdut cap partit fins ara. Només se'ls ha resistit el Sant Esteve Sesrovires B amb el que van empatar un partit. Cal destacar que l'equip compta amb jugadors destacats dins de l'handbol amb experiència en categories estatals.

Aquest cap de setmana juga fora de casa iniciant la segona volta del campionat amb el Parets «B» , l'actual tercer classificat que també aspira a l'ascens. Un partit difícil que significa un repte interessant per l'equip entrenat per Josep Gomà.

L'equip sènior femení inicia el 2017 situat entre els superiors de la 1a Catalana, després de que l'any passat guanyessin la Copa Federació. Aquest any el repte és jugar la fase ascens i actualment es situen terceres del grup. Aquest dissabte es podrà veure l'equip enfrontar-se amb el colíder del grup, l'equip del Banyoles, que tindrà lloc al pavelló de Caldes a les 17:45h

Finalment l'equip més jove, el sènior masculí Llavaneres-Caldes d'Estrac Atlètic, comença l'any després de fer una bona temporada i situant-se a mitja taula. Els podrem veure aquest dissabte a les 19:30h al Pavelló de Caldes enfrontant-se contra un dels millors equips del grup,  l'Handbol Ascó. Segurament després de la lliga en que l'ascens és molt complicat, l'objectiu serà competir a la Copa Federació.


Promovent l'handbol base

A més dels equips sèniors, el Llavaneres Caldes d'Estrac té dos equips base, l'infantil mixt i el cadet masculí que ja al 2016 van treballar força per anar consolidant-se com a equips. En aquest sentit el club vol treballar per introduir l'handbol a Caldes i durant aquest 2017 es duran a terme una sèrie d'actes de promoció per engrescar als joves.

Aquest dissabte també és podrà gaudir del partit del cadet masculí contra l'Empordà Roses que es jugarà a les 16h al pavelló de Caldes.

 

Més informació:


El Femení rep el colider dissabte a Caldes d'Estrac [+]

Publicació 27.01.2017
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina