Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
El taller de Gimnàstica Conscient per a majors de 50 anys es farà tot l´any
Les inscripcions es poden realitzar a l´Oficina d´Atenció al Ciutadà, a la planta baixa de l´Ajuntament.

Continuitat_GimnA_sia_Conscient.jpgEl Taller de Gimnàstica Conscient està dirigit a treballar l’aspecte físic de la persona. És una tècnica amb la que s’aconsegueix donar flexibilitat a la musculatura profunda, alliberant tensions i millorant la postura.

Aquest taller es va posar en marxa des de l’Àrea de Serveis Socials i Atenció a les persones el mes d’octubre del 2019, i finalitzava al febrer. Amb la creació de la nova Àrea de Gent Gran, i des de la mateixa, s’ha decidit donar-li continuïtat durant tot l’any 2020, i a més a més, ampliar els horaris, fent que l’activitat duri 1h30’.

El taller es desenvoluparà a l’antic Espai Jove situat al poliesportiu, tots els dijous no festius de 10 a 11:30, sent la darrera sessió el 17 de desembre. Cal portar estoreta, coixí i manta, i les inscripcions ja es poden fer a l’OAC de l’Ajuntament de Caldes d’Estrac. Aquells que es varen inscriure inicialment, no cal que tornin a fer-ho.

Publicació 28.02.2020
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina