Pancarta 07
Pancarta 08
Pancarta 02
Pancarta 01
Ajuntament
Municipi
Seu electronica
Turisme
NOTíCIES
Dimarts 1 de febrer: Ple ordinari de l'Ajuntament de Caldes d'Estrac
Fins al dilluns 31 de gener, a les 23.59 hores, els veïns i veïnes del municipi poden enviar els seus precs i preguntes al correu cdst.premsa@caldetes.cat

AjuntamentL’Ajuntament de Caldes d’Estrac celebrarà el pròxim dimarts 1 de febrer, a les 20 hores, un Ple municipal ordinari. La sessió es farà telemàticament a causa de la situació sanitària derivada de la Covid-19 i tindrà el següent ordre del dia:

A) Part resolutiva

1. Renúncia al càrrec de regidora de la Sra. Alexandra Manni Sánchez.

2. Aprovació de les actes de les sessions anteriors (número 10 del 26.07.21, número 12 del 27.09.21, número 14 del 14.12.21 i número 15 del 28.12.21).

3. Votació de la urgència d’incloure a l’ordre del dia el següent punt: Expedient 1563/2021. Resolució d’al·legacions i aprovació definitiva del Pressupost General de l’Ajuntament de Caldes d’Estrac per l’exercici 2022, les Bases d’Execució i la Plantilla.

4. Expedient 1563/2021. Resolució d’al·legacions i aprovació definitiva del Pressupost General de l’Ajuntament de Caldes d’Estrac per l’exercici 2022, les Bases d’Execució i la Plantilla.

5. Votació de la urgència d’incloure a l’ordre del dia el següent punt: Expedient 116/2022. Modificació Pressupostària 01/2022 del Pressupost General de l’Ajuntament de Caldes d’Estrac mitjançant crèdit extraordinari finançat per baixes de partides del pressupost de 2022.

6. Expedient 116/2022. Modificació Pressupostària 01/2022 del Pressupost General de l’Ajuntament de Caldes d’Estrac mitjançant crèdit extraordinari finançat per baixes de partides del pressupost de 2022.

7. Expedient 360/2021. Conveni de col·laboració mútua entre l’AMPA de l’Escola Sagrada Família i l’Ajuntament de Caldes d’Estrac per a la gestió del servei de suport educatiu i social de Caldes d’Estrac durant el període 2022-2025.

8. Expedient 67/2022. Aprovació de l’Ordenança Fiscal 31 reguladora del preu públic per a la prestació del servei de recàrrega de vehicles elèctrics en estacions de recàrrega de titularitat municipal.

9. Expedient 1558/2021. Aprovació del Reglament Municipal del Registre d’Unions Estables, Parelles de Fet i Unions Civils.

B) Activitat de control

10. Expedient 853/2021. Donar compte del període mitjà de pagament a proveïdors del quart trimestre de 2021.

11. Expedient 62/2021. Donar compte de l'Oferta Ocupació Pública de 2021.

12. Expedient 1559/2021. Donar compte de la fermesa de la sentència del procediment abreujat 253/2019 - A sobre Tributs.

C) Precs i preguntes

13. Preguntes al Ple del Grup Polític de Gent d’Estrac.

A causa de les mesures de contenció de la Covid-19, els plens es realitzen de forma telemàtica. Tot i això, l’equip de govern considera imprescindible oferir la possibilitat de participar en l’apartat de precs i/o preguntes. En aquest sentit, qui vulgui efectuar algun prec o pregunta en aquesta sessió plenària ho pot fer enviant un correu electrònic a cdst.premsa@caldetes.cat, posant a l’assumpte del missatge: Precs i preguntes, fins al dilluns 31 de gener, a les 23.59 hores.

L’equip de govern respondrà les qüestions durant el Ple, que es podrà seguir en directe a través del canal de Youtube de l’Ajuntament en aquest enllaç.

Informació publicada el 27 de gener de 2022Compartir:Comparteix al FacebookCompartir a Twitter

AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05