AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
El passat dissabte 19 de març, la Fundació Palau va acollir la inauguració de l’exposició ‘Re-aprendre’ de l’artista caldenc Àngel Maculet Parramon (Àngelidiable). Un centenar de persones van assistir a la presentació de la mostra que va sorgir fruit d’un ictus i d’una pandèmia. La recuperació de la malaltia, ignorant metges i normes establertes, i el confinament domiciliari a conseqüència de l’emergència sanitària van portar l'autor a fer tot allò que tenia por de perdre: escriure, pintar i comunicar. «Em vaig trobar que havia de tornar a aprendre a fer les coses. Després de decidir allò que volia fer i seguint l’instint, al final ho he aconseguit i crec que el resultat és sorprenentment millor que abans», afirma l’artista caldenc Àngel Maculet.
‘Re-aprendre’ és la segona mostra de l’artista i la primera, a Caldes d’Estrac. L’anterior proposta es va instal·lar a Arenys de Mar i recollia els inicis d’Àngelidiable. Amb la nova exposició, l’autor vol mostrar tot allò que sent al món i en especial el seu amor pel color, per les lletres i sobretot per la música. «La música m’ha ajudat. Les cançons m’han acompanyat molt especialment aquests darrers dos anys de la meva vida. Per aquest motiu, he volgut fer-les protagonistes de l’exposició, perquè vull que el públic vegi la música com jo», explica Maculet.
L'exposició ‘Re-aprendre’ d'Àngel Maculet es podrà visitar de forma gratuïta a la Fundació Palau fins al pròxim diumenge 17 d'abril.