Pancarta 07
Pancarta 01
Pancarta 02
Pancarta 08
Ajuntament
Municipi
Seu electronica
Turisme
NOTíCIES
Prop d'un 80% de les incidències comunicades mitjançant el servei Línia Verda ja han estat solucionades
L'Ajuntament de Caldes d'Estrac agraeix l'acollida veïnal i anima a continuar fent ús d'aquest canal de comunicació directa d'incidències i desperfectes a la via pública

Línia VerdaDes de la posada en funcionament del servei Línia Verda a Caldes d’Estrac, els veïns i les veïnes han fet arribar un total de 813 incidències, de les quals un 79% ja han estat solucionades. Durant aquest temps, el tipus d’incidències més freqüents han estat les qüestions relacionades amb les voreres i les calçades, seguides de l’enllumenat públic, les zones enjardinades, el mobiliari urbà i la neteja.

Des de l’Àrea de Via Pública de l’Ajuntament de Caldes d’Estrac, s’agraeix la implicació dels caldencs i de les caldenques i s’anima a continuar fent ús del servei Línia Verda, ja que facilita en gran manera la feina dels equips municipals i afavoreix respostes més àgils, ràpides i eficaces. «Sempre intentem donar una resposta ràpida a les incidències de la ciutadania, tot i que cal destacar que hi ha algunes que requereixen més temps per la seva complexitat. Vull aprofitar també per a demanar als veïns i a les veïnes que les qüestions relacionades amb l’aparcament i les zones blaves del poble les traslladin directament a la Policia Local de Caldes d'Estrac. D’aquesta manera, es podrà donar una solució més immediata», afirma el regidor de Via Pública, David Salvà.

Com funciona el servei Línia Verda?
Les persones interessades poden descarregar-se de manera gratuïta l’aplicació ‘Línea Verde’ a través de Google Play o de l’App Store. Un cop dins, la persona usuària pot escollir el municipi on vol comunicar una incidència. Tot seguit, només cal clicar sobre el botó ‘Nova Incidència’ i un desplegable amb diferents tipologies d'incidències apareixerà a la pantalla. En aquest sentit, la persona usuària ha de seleccionar aquella tipologia sobre la qual vol comunicar una incidència i a continuació, de manera automàtica, l’aplicació detectarà les coordenades exactes on s'ubica el desperfecte. En el cas de no comunicar la incidència des del lloc concret de l’afectació, és molt important especificar la ubicació correcta manualment. El següent pas serà adjuntar una fotografia de la incidència i una observació. Finalment, només cal clicar sobre el botó ‘Enviar’. Un cop enviada, el personal de l'Ajuntament de Caldes d’Estrac rep una notificació del desperfecte comunicat. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per a solucionar la incidència detectada. La persona usuària, al seu torn, rebrà una notificació al seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la incidència.

Així mateix, al servei Línia Verda es pot accedir a través del web liniaverdacaldetes.cat, on a més de comunicar una incidència o plantejar una consulta, la persona usuària disposa d’amplis continguts mediambientals com guies de bones pràctiques, consells o informació del municipi.

Informació publicada el 6 d'abril de 2022Compartir:Comparteix al FacebookCompartir a Twitter

AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05