L’Ajuntament de Caldes d’Estrac celebrarà el pròxim dilluns 25 de juliol, a les 20 hores, un Ple municipal ordinari. Un cop superada l’emergència sanitària derivada de la Covid-19, la sessió plenària es tornarà a fer presencialment a la Sala de Plens de l’Ajuntament i, per tant, hi haurà la possibilitat d’assistir-hi com a públic. No obstant això, en aquesta sessió plenària, els regidors i les regidores que ho desitgin podran assistir-hi de manera telemàtica en el cas que es trobin fora del municipi o que ho considerin adequat per motius de salut. Com sempre, es podrà seguir en directe a través del canal de Youtube en aquest enllaç.
L’ordre del dia serà el següent:
A) Part resolutiva
1. Aprovació de les actes de les sessions anteriors: nº3 del 30/05/22 i nº4 de l’01/07/22
2. Expedient 735/2022. Ratificació del decret 713/2022 sobre el conveni de col·laboració amb Agbar per a l’execució de les obres de renovació de la xarxa d’aigua potable del carrer de la Mercè
3. Expedient 1049/2022. Ratificació del decret 809/2022 Contracte Agbar Carrer Major
4. Expedient 82/2022. Increment 2% 2022 Ajuts Socials - Beques Estudis
5. Expedient 1525/2021. Licitació de la concessió de serveis per a la gestió del complex esportiu municipal de Caldes d’Estrac (CEM)
6. Expedient 1001/2022. Licitació de la concessió de serveis per a la gestió i per a l’explotació del balneari de Caldes d’Estrac
7. Expedient 464/2019. Continuïtat Servei Bressol i Pressupost Definitiu Curs 2022-2023
8. Expedient 1004/2022. Moció de Junts per Caldes sobre les costes
9. Expedient 1013/2022. Esmenes a la moció sobre les platges presentada per Junts per Caldes
B) Activitat de control
10. Donar compte del període mitjà de pagament del segon trimestre de l’any 2022
11. Donar compte dels nomenaments d’urgència de personal
12. Donar compte de la delegació de l’alcaldia
C) Precs i preguntes
13. Precs i preguntes del grup municipal de Gent d'Estrac
Tot i que es recuperen els plens presencials, l’equip de govern caldenc considera imprescindible continuar oferint la possibilitat de participar en l’apartat de precs i/o preguntes de manera telemàtica. En aquest sentit, qui vulgui efectuar un prec o una pregunta en aquesta sessió plenària ho pot fer enviant un correu electrònic a cdst.premsa@caldetes.cat, posant a l’assumpte del missatge ‘precs i preguntes’ fins al diumenge 24 de juliol, a les 23.59 hores.
Informació publicada el 21 de juliol de 2022 |
AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05