Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Activitats del cap de setmana del 17 al 19 de desembre a Caldes d'Estrac
La presentació de tres llibres editats per la regidoria de Salut de l'Ajuntament de Caldes, una nova sessió pública informativa que ofereix l'alcalde, Joaquim Arnó, i l'inici dels actes de Nadal, activitats destacades d'aquest cap de setmana

Divendres, 17 de desembre

2/4 de 7 tarda, a la Biblioteca Can Milans
Hora del conte: "Les portes del cel", a càrrec d'Ada Cusidó
Organitza: Biblioteca Can Milans


2/4 de 7 tarda, a la Sala Cultural (edifici consistorial)
Presentació dels llibres editats per l'Àrea de Salut de l'Ajuntament de Caldes d'Estrac: "L'obesitat infantil", "Els joves i la Salut" i "Dona i Salut", a càrrec del regidor, Francesc Garcia i Cuyás i el tècnic, Andreu Requejo.

"L'obesitat infantil", "Els joves i la salut" i "Dona i salut" són els títols dels tres llibres que ha editat l'Àrea de Salut municipal, adreçat a tres sectors de la població de forma específica. L'objectiu de les tres edicions és la prevenció de problemes de salut que poden desenvolupar-se en aquests segments concrets.

Els tres llibres, editats amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, esdevenen eines destacades per a preservar la Salut, amb consells i casos específicis segons el tema tractat. Els tres exemplars, que ja s'han distribuït entre la població de Caldes, es presentaran públicament divendres en un acte que és obert a tothom.

llibre salut infants    llibre salut joves    llibre salut dona


Dissabte, 18 de desembre

6 de la tarda, a l'Equipament de Promoció Econòmica i Cultural
Sessió pública informativa, "Caldes al dia: Parlem de les concessions municipals" a càrrec de l'alcalde de Caldes d'Estrac, Joaquim Arnó.
Organitza: Ajuntament de Caldes d'Estrac

Amb el títol "Caldes, al dia; parlem de concessions...", l'alcalde oferirà la sessió pública informativa que organitza de forma periòdica per donar a conèixe als assistents les diferents actuacions en què treballa l'equip de govern, així com els diferents àmbits de gestió municipal.

En aquesta ocasió, Joaquim Arnó oferirà una explicació detallada de l'estat de totes les concessions municipals, a més de fer un repàs de les darreres actuacions municipals i anunciar quins seran els propers àmbits d'actuació per part de l'equip de govern caldenc.

La sessió, que tindrà lloc dissabte 18 de desembre a les 18h, a l'Equipament de Promoció Econòmica i Cultural, és un acte obert a tothom. De fet, al final de l'exposició de l'alcalde, és dóna la paraula al públic per a resoldre dubtes i fer les aportacions oportunes.


Diumenge, 19 de desembre

2/4 de 12 matí, a la plaça de la Vila
Caga Tió!
Tots els nens i nenes podran fer cagar el Tió Organitza: Colla de Geganters i Grallers de Caldes d´Estrac amb la col·laboració de l'Ajuntament de Caldes d'Estrac

2/4 de 12 matí, a l'Esplanada Can Muntanyà
Escola de Sardanes
Obert a tothom
Organitza: Agrupació de Pensionistes i Tercera Edat de Caldes d'Estrac

7 de la tarda, a la Parròquia Santa Maria
Concert de Nadal i Brindis Nadalenc amb la Coral Mareny, direcció a càrrec de Joaquim Miranda
Al  finalitzar el concert es farà el tradicional Brindis Nadalenc
Preu entrada: aportació voluntària (acte adherit a la Marató de TV3)
Organitza: Arrels Cultura i Agrupació de Pensionistes i Tercera Edat de Caldes d'Estrac amb la col·laboració de la Parròquia de Santa Maria i l'Ajuntament de Caldes d'Estrac

Publicació 17.12.2010
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina