AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
L'OAC obrirà els dissabtes 10 i 24 d'octubre per facilitar la recollida del material. Els llogaters hauran de mostrar el seu contracte de lloguer.
Els veïns i veïnes de Caldes d'Estrac ja poden passar per l'Oficina d'Atenció Ciutadana per recollir la targeta i el clauer identificatiu que obriran els contenidors de nova generació. També l'accés a l'app.
Per fer-ho, cal omplir la butlleta rebuda per correu postal, fent constar el nom i els cognoms, l’adreça i la signatura. El telèfon mòbil i el correu electrònic són opcionals, i el codi d’usuari l’emplenarà l’OAC.
La targeta o clauer es poden recollir de dilluns a divendres, de 9 a 14 h, a l’OAC, situada a la planta baixa de l’Ajuntament, al carrer de la Riera, 31. També obrirà els dissabtes 10 i 24 per facilitar la recollida del material a les persones que treballen entre setmana i no poden passar per l'oficina. La carta enviada als domicilis inclou la butlleta i més informació sobre el nou sistema. També la podeu descarregar i imprimir d'aquest enllaç. Els llogaters hauren de portar el contracte de lloguer per rebre el material.
Els contenidors de nova generació s’implanten en dues fases. En la primera, continuen oberts i només cal prémer un botó per utilitzar-los. En la segona, caldrà identificar-se amb la targeta, el clauer o l’aplicació mòbil per obrir-los. Recollir ara el material permetrà tenir-lo preparat quan comenci aquesta segona fase.