Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Nou curs d´iniciació català
Especialment pensat pels nou vinguts que necessiten l´aprenentatge més bàsic per poder comunicar més fàcilment.  També útil per qui necessiti aprendre més recursos del llenguatge

curs catala-caldesdestracUn any més, l’Àrea de Serveis Socials organitza un curs dirigit a les persones que necessiten aprendre català. Les classes es va iniciar el passat 6 d’octubre. La inscripció és gratuïta i es pot tramitar a l’Equipament de la Fabriqueta, que és el lloc on també s’imparteixen les classes.

L’horari és de cada dilluns i dimecres entre les 18 i les 20:30h fins al 3 de desembre. De moment ja hi ha una vintena de persones inscrites.

L’objectiu, com explica el professor, Esteve Salamero, és arribar a comunicar-se en català durant el dia a dia i durant les tasques quotidianes. D’altra banda és un curs orientat també a facilitar la recerca de feina ja que es donarà especial importància a la preparació d’entrevistes laborals.

A més, cada any el curs finalitza amb un repte especial i engrescador. Enguany, cada participant haurà d’escriure un conte del seu país. Les narracions es llegiran a la Biblioteca Can Milans.

Publicació 08.10.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina