Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Inauguració del Balneari Termal
Presidiran l´acte, Fernando Brea, Delegat del Govern de la Generalitat i l´alcalde Joaquim Arnó

caldesdestrac-inauguracio oficialPel divendres 17 d’octubre, a les 14 hores, està prevista la inauguració oficial del nou establiment que anirà a càrrec de Fernando Brea, Delegat del Govern de la Generalitat a Barcelona i de l’Alcalde del municipi, Joaquim Arnó.

La inauguració donarà oficialitat a les obres de reforma que s’han efectuat durant els darrers mesos, les quals, a més d’aconseguir que les instal•lacions guanyin en confort, funcionalitat i qualitat, han permès que s’incrementin els serveis. Concretament ara es podrà gaudir d’Haloteràpia (Cova de Sal), o Vaporarium (Aigua i cristalls en pols). D’altra banda també s’han fet nous jacuzzis i banyeres i una important ampliació de la Piscina Termal amb excel•lents acabats en quant a la il•luminació i el benestar.

 

  Noticies relacionades [+]

Publicació 15.10.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina