Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Inauguració del Balneari Termal
Inauguració oficial de  les noves instal•lacions del Balneari Termal de Caldes d´Estrac de titularitat municipal, amb la presència de Fernando Brea, Delegat del Govern de la Generalitat a Barcelona i de l´alcalde del municipi, Joaquim Arnó.

inauguracio oficial- banys termals 2- caldesdestracAquest divendres 17 d´octubre s´han inaugurat oficialment les noves instal•lacions del Balneari Termal de Caldes d´Estrac de titularitat municipal, amb la presència de Fernando Brea, Delegat del Govern de la Generalitat a Barcelona i de l´alcalde del municipi, Joaquim Arnó.

Els acompanyaven els regidors del Consistori, el Diputat al Parlament, Benet Maimí i el president del Consell Comarcal del Maresme i alcalde de Sant Vicenç del Montalt, Miquel Àngel Martínez; l’alcalde de Sant Andreu de Llavaneres, Joan Manel Garcia, l’alcaldessa de Sant Pol de Mar, Montserrat Garrido, a més de regidors d’altres municipis i representats de les entitats caldenques.

També hi eren presents MªDolors Serrano, Directora de Siresa i Presidenta de l’Associació Balneària de Catalunya, i Xavier Abolafio, President de l’empresa que ha executat les obres.

L’acte ha donat oficialitat a les reformes que s’han efectuat durant els darrers mesos, les quals, a més d’aconseguir que les instal•lacions guanyin en confort, funcionalitat i qualitat, han permès que s’incrementin els serveis que s’ofereixen als clients. En concret, ara, a més dels habituals, també es pot gaudir d’Haloteràpia (Cova de Sal), o Vaporarium (Aigua i cristalls en pols). D’altra banda també s’han fet nous jacuzzis i banyeres i una important ampliació de la Piscina Termal amb excel•lents acabats en quant a la il•luminació i el benestar

En el moment dels parlaments protocol·laris, primer el titular de la concessió Antoni Torrent ha glosat les obres fetes i l’esforç que ha representat poder executar-les, ates les dificultat tècniques que s’han anat trobant durant el procés constructiu. També ha agraït el suport de l’Ajuntament i la seva implicació en les obres.inauguracio oficial- banys termals 1- caldesdestrac

Al seu torn, l’alcalde, Joaquim Arnó, ha mencionat també les dificultats que s’han hagut de salvar i ha destacat la importància del Balneari tant pels seus usuaris locals com per la projecció nacional i internacional que l’establiment confereix al municipi, en clara referència a la seva recent estada al Congrés Internacional de Balnearis – Termatalia – a l’Argentina 

Per la seva banda, Fernando Brea, Delegat de la Generalitat a Barcelona, ha expressat el seu convenciment de que instal•lacions com aquestes són les que confereixen un plus de qualitat de vida als qui poden gaudir-ne, tot desitjant que amb el seu nou aspecte i funcionalitat, el Balneari Termal esdevingui motor de la recuperació econòmica de la vila.

L’acte ha finalitzat amb una visita guiada per les instal•lacions –en grups- i amb un copa de cava per a tots els assistents.

Publicació 17.10.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina