Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Teatre-Fòrum: Eduquem en família
Aquest 9 de desembre a les 19h a la sala cultural

teatre-forum-caldesdestracL´àrea de Joventut de l´Ajuntament de Caldes obre el debat sobre el paper dels diferents agents socials i educadors a partir d´una escenificació. El 9 de desembre a les 19h, la sala cultural acollirà una obra de teatre per plantejar la qüestió de l´educació dels joves i com cal treballar per obtenir una educació de qualitat. L´obra serà interpretada per Judit Saula, Lluís Cases i Eduard Benito, i Montserrat Forcadas serà l´encarregada de dinamitzar l´activitat.

                                                                                teatre-forum-caldesdestrac2

Publicació 09.12.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina