Després que el passat 27 d´octubre el Ple Municipal aprovés el text del conveni regulador, el passat 5 de novembre, Joaquim Arnó, alcalde, i Núria Serra, presidenta d'Arrels Cultura, el van signar a les dependències municipals
La signatura l´ha formalitzat l´alcalde Joaquim Arnó quest divendres 7 de novembre a les 14h amb el suport dels grups municipals de CiU i del PSC. Durant el diumenge 9 de novembre, els ciutadans que ho desitgin també es podran sumar a la denúncia